همشهری آنلاین - فاطمه عباسی: محققان آروماکولوژی که به بررسی پی رایحه های انواع بر احساسات مردم می پردازند، به استفاده از شمع های خوشبو در فضاهای تویی موعظه کرده اند. ولی این ائتلاف با خلاقیت های مختلفی همراه شده تا آنجا که مدت هاست بوسیله شمع های شکلاتی انس گرفته ایم ولی شمع های فست فودی چه طور؟

سال ۲۰۱۶ وجود که به گزارش ایتر، مهمانخانه زنجیره ای کی اف سی (KFC)، نسخه محدودی از شمع های خوشبو با عطر مرغ سوخاری را بخاطر سفارش آنلاین مشتریان نیوزلندی خویشتن تهیه رویت تا آن ها را به ارائه ایده های جدید برای تولیدات این انبازی تشویق کند.



اما خبری که این روزها مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است، یک اتفاق بین المللی است که این بار توسط کاباره زنجیره ای مک دونالدز (McDonald's) رقم زده است.

بوسیله گزارش بیزینس اینسایدر حصه مارکتینگ این شرکت کنار اساس همبرگرهای پرطرفدار کوارتر پوندر (Quarter Pounder) یک کلکسیون ریه تایی شمع خوشبو شناساندن کرده است که هرکدام را به تنهایی می نبوغ روشن کرد اما ایده واقعی این است که با پدیدار کردن همزمان این ۶ شمع، عطر یک ساندویچ همربرگر کوارتر پوندر درون محیط پخش شود.

این شمع ها با رایحه سس گوجه فرنگی، ترشی، پنیر، پیاز، نان و گوشت گاو تازه جماز شده اند.

گاردین این خلاقیت مک دونالدز را اقدامی جهت جلب توجه مشتریان و رقابت بهتر با سایر فست فودهای زنجیره ای مطرح تقویم کرده است.

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها